Свържете се с нас:
0889 033666

  • Начало
  • Отказ, Замяна, Рекламация

Отказ, Замяна, Рекламация

  1. ОТКАЗ

1.1. Имате право да се откажете от закупените от Вас артикули, без да посочвате причини за това, в срок от 14 дни.

1.2. Срокът за отказ е 14 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките.

1.3. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите на контактните данни, посочени по-долу, и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).

Контактни данни:

Астра Комерс ООД
Адрес:
София, бул. България 53
Тел.: 02/988 70 85, 0889 033 666
Email: gergana@astrabg.eu

1.4. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Можете също така да попълните и подадете по електронен път стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на нашия уебсайт rabotno.bg, в секцията "Общи условия". Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа.

1.5. За да спазите срока за отказ от закупените артикули, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ.

1.6. Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ. Ще извършим възстановяването по посочена от вас банкова сметка; във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас.

1.7. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

1.8. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките. Разходите се очаква да не надвишат приблизително сумата за доставката или стандартната куриерска услуга.

1.9. Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

  1. РЕЛАМАЦИЯ И ЗАМЯНА

В случай, че установите фабричен дефект, в момента на получаване на продукта в присъствието на куриера, следва веднага да се свържете с нас на тел. 02/9887086, GSM 0886 033 666.  

Ако получена стока е с нарушена или разкъсана опаковка или транспортен дефект, рекламацията ще бъде валидирана само в присъствието на куриера, в момента на получаване на стоката. В този случай незабавно се обадете на посочените телефони: 02/9887086, GSM 0886 033 666. Рекламация се потвърждава с описан от получателя коментар в куриерската товарителница, в момента на получаване на пратката.

Ако, в 14 дневен срок след получаването на стоката, констатирате фабричен дефект или неизправност, които не са в следствие на неправилна употреба, следва да направите рекламация на нашия e-mail адрес: astra@astrabg.eu. Всяка рекламация се разглежда индивидуално, като обратна информация ще получите на посочения от Вас електронен адрес или телефон.

На рекламация подлежи всеки артикул, който не отговаря на поръчаният от клиента. Несъответствието се установява чрез сравнение на наименованието на артикула в заявката и наименованието на артикула, получен от клиента. При установено несъответствие, клиентът следва да върне продукта за сметка на „Астра Комерс“ ООД, след което му се изпраща коректния артикул, отново за сметка на „Астра Комерс“ ООД. На рекламация не подлежат артикули, за които клиента е бил предварително уведомен за несъответствие или дефект.

При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ дни от покупката, при спазени всички общи условия на www.rabotno.bg, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената на закупения продукт.  Лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея, няма право на рекламация.

  1. ОБСЛУЖВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ:

При възникване на проблем или повреда, вие следва да се свържете с нас чрез e-mail: astra@astrabg.eu или на телефони 02/9887086 и 0886 033 666.  

За да има валидна гаранция е необходимо към гаранционната карта на артикула да има прикрепена касова бележка, удостоверяваща покупката.

След валидиране на рекламацията като основателна, „Астра Комерс“ ООД потвърждава приемането й на клиента по телефон или e-mail, след което изпраща на клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка.

В случай, че не може да бъде подсигурен същия артикул, „Астра Комерс“ ООД предлага замяната му с друг подобен за същата стойност. Ако предложеният вариант не бъде приет от клиента, „Астра Комерс“ ООД възстановява платената от клиента стойност в законово установения срок.

В случай, че предявената рекламация не бъде приета, „Астра Комерс“ ООД уведомява клиента за становището си на посочения от същия телефон или e-mail адрес. Рекламираният продукт се изпраща обратно на клиента, като разходите по получаването са за негова сметка.

Ако в 30 / тридесет/ дневен срок след уведомяване за становището, клиентът не потърси стоката си, „Астра Комерс“ ООД запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре. „Астра Комерс“ ООД не дължи заплащане на неустойки или суми по стойността на стоката и по направените разходи за нея от първоначалния й притежател.

 
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки